.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش بقایی به اظهارات ترکان

به گزارش شمال نیوز، حمید بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت آخرین تعاملات دولت مسقر و منتخب را در روزهای اخیر تشریح کرده است:

در روزهای اخیر از سوی آقای ترکان نماینده رییس جمهور منتخب موضوعاتی در خصوص اینکه دولت تا پایان فعالیت خود دیگرمصوباتی نداشته باشد، مطرح شده است. در این مورد چه نظری دارید؟

انتقادها و اظهار نظرهای برخی افراد مبنی بر اینکه دولت کاری نکند و مصوبه ای نداشته باشد حرف درستی نیست. بر این باور هستیم که دولت مستقر تا روز 12 مرداد ماه قانوناً اداره و مسئولیت کشور را بر عهده دارد و در قبال مسائل کشور پاسخگو است. برای همین نمی توان مدعی شد که در حال حاضر دولت کاری انجام ندهد و مصوبه ای نداشته باشد. اینجا یک سئوال مطرح است: اگر در این ایام اتفاقی در کشور بیافتد مسئولیت آن با کیست؟ آیا غیر از این است که دولت مستقر مسئولیت آن را بر عهده دارد؟

آقای بقایی با توجه به اینکه حضرتعالی نماینده دولت مستقر برای تعامل با دولت منتخب هستید بفرمایید در این خصوص چه فعالیت هایی انجام شده است؟

یک نکته ای را در ابتدا عرض می کنم؛ بیشترین همکاری و تعامل با دولت منتخب از طرف همین دولت انجام شده که قطعاً تاکنون این میزان همکاری سابقه نداشته است. در کدام دولت های قبلی سراغ دارید که چنین تعاملی شکل گرفته باشد؟ این موضوع یک واقعیت آشکار است.

در حال حاضر تمام دولتمردان، وزرا و مسئولان با دولت منتخب در تعامل هستند. جلسات متعدد برگزار کرده اند و گزارش های کاملی نیز حضور رییس جمهور منتخب ارائه داده اند.

با این اقدام و اخذ گزارش ها توسط دولت مستقر، دولت آینده حداقل یک ماه در برنامه ریزی ها و فعالیت ها جلو افتاده است.

باز هم تأکید می کنم که این میزان تعامل و همکاری تاکنون در هیچ یک از دولت ها سابقه نداشته است که این امر نیز ابتکار آقای احمدی نژاد بوده است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.